Реалізовані проєкти

БРОКАРД мережа магазинів та центральний офіс
Магазин, з якого в 1997 році почалася нова історія преміальної косметики й
парфумерії в Україні

УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ

Ми працюємо з документами. З 2009 р.
  • ЗАВДАННЯ

    Відома мережа парфумерних магазинів БРОКАРД створює великий обсяг документів. Документи бухгалтерського та кадрового обліку. Документи від постачальників та партнерів. Специфіка бізнесу торгівельної мережі припускає наявність великого штату співробітників та відповідно великої кількості кадрової документації.
    Завданням е скорочення витрат на зберігання документів та оптимізація процесів супроводження роботи з цими документами. Архівне упорядкування та складання справ з особового складу, списання та знищення документів з минулими термінами зберігання, погодження відповідних документів в державних архівах з одного боку та зберігання документів з наданням в користування з іншого

  • РЕАЛІЗАЦІЯ

    Українська Архівна Компанія е постачальником послуг і партнером компанії БРОКАРД з 2014 року.
    На протязі цього часу УАК організує процес збирання, отримання,перевірки та зберігання документів. По замовленню нашого клієнта ми в офісі замовника чи на його склад приймаємо документи на зберігання, загружаємо їх на свій транспорт та доставляємо в архівосховище.
    В архівосховищі документи сортуються, пакуються в архівні короби та після реєстрації в програмі керування архівом та штрих-кодування документи зберігаються в архівосховищі УАК, що дозволяє заощаджувати великі кошти на зберігання та роботу з цими документами в подальшому.
    За потреби ми надаємо скан-копії чи оригінали паперових документів в роботу.
    Раз на декілька років архівісти нашої компанії проводять комплекс робіт з архівного упорядкування всіх документів компанії та списанні документів з минулими термінами зберігання. За результатами роботи складається Акт про списання,який також проходить погодження в державному архіві. Після погодження Акту документи компанії можуть бути знищені.
    Послуги продовжують надаватись.

  • ВИГОДА

    Скорочення витрат на зберігання документів.

    Завжди швидкий пошук потрібного документу в архіві.

    Своєчасне списання та знищення документів згідно законодавства.

    Зменшення наявного документообігу в відділі кадрів.

    Погоджені акти та описи в держ. архівах.

    Полегшено проходження перевірок.

    Економія робочого часу працівників компанії-замовника.

Наші послуги

Безкоштовна консультація

Підписка на розсилку

Безкоштовна консультація






    Дякуємо!

    Вашу заявку успішно відправлено!

    На головну