УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Ви ліквідували свою компанію і не знаєте, що робити з документами??? Де зберігати залишені від діяльності документи компанії і як отримати архівну довідку для зняття компанії з обліку???
Українська Архівна Компанія надає послуги з прийому на зберігання документів ліквідованих підприємств.
Передача документів і подальше користування документацією ліквідованого підприємства передбачається в акті, наказі чи рішенні про ліквідацію організації. Рішення про подальшу долю документів приймається керівництвом підприємства, що ліквідується, перед передачею ліквідаційній комісії. Крім того повинно бути передбачено фінансування цих робіт – упорядкування, дострокове прийняття і подальше зберігання документів. Всі ці витрати передбачаються у кошторисі комісії, створеної для реорганізації або ліквідації установи.
Передача документів ліквідаційній комісії оформляється актом передачі, який містить інформацію про всі передані документи, у тому числі про документи постійного зберігання, з особового складу, документи з тимчасовим терміном зберігання.
Передача документів ліквідованого підприємства архіву входить в обов’язки ліквідаційної комісії. При цьому, в договорі з компанією-зберігачем, повинен бути обговорений порядок знищення документів після припинення тимчасового терміну зберігання.
При зберіганні документів з особового складу ліквідованого підприємства, УАК надає на вимогу довідкі для підтвердження страхового стажу та розміру заробітної плати працівників для Пенсійного Фонду.
Дотримання норм чинного законодавства
Консультація наших фахівців архівної справи
Погодження з державними архівами,надання архівної довідки
Зберігання документів за низькими тарифами
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку