Допомогаємо рости та оптимізувати процеси!
УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Загальновідомо,що Аграрний сектор в Україні став одним з декількох драйверів економіки країни. За десятиріччя зростання з’явились великі підприємства та фермерські господарства. Нарощування обьемів виробництва та експорту аграрної продукції потягло за собою нарощування обьемів відповідного документообігу.
В зв’язку з тим,що аграрні підприємства часто створюють великі холдинги, в які інтегруються компанії з виробництва різних видів продукції,наведення ладу з документообігом набуває особливого значення для покращення показників. Українська Архівна Компанія мае досвід роботи з провідними підприємствами галузі і в змозі організувати одночасне виконання робіт по місцям розташування підприємства по всій Україні.
Виконуємо комплекс робіт з упорядкування документів для різних підрозділів компанії. Для Бухгалтерії спишемо документи з минулими термінами зберігання. Для Відділу кадрів сформуємо справи з особового складу та виконаємо палітурні роботи, погодимо все в Державних Архівам за місцем реєстрації підприємства. При потребі розробимо та погодимо Номенклатуру Справ підприємства. Виконаємо роботи з каталогізації документів та облаштуванні архіву.
Приймемо на зберігання документи підприємства до свого архівосховища. Це значно скоротить витрати на облаштування власного архіву документів та оптимізує бізнес-процеси користування документами. За рахунок миттєвого пошуку потрібного документу в програмі нашого архівосховища, ми швидко найдемо його згідно запиту та надамо в користування. Ви заощаджуєте на всіх етапах: приміщенні для архіву, стелажі для документів, інше обладнання, комунальні витрати, заробітна платня для персоналу та час пошуку.
В процесі роботи аграрні підприємства утворюють великі обсяги документації пов’язаної як з виробничим сільськогосподарським процесом так і зі збутом продукції. Великі обсяги договорів з пайщиками землі,розрахунків з ними та договори постачання продукції. Товарно-транспортні і видаткові накладні, рахунки,тощо. Все це може бути впорядковано, розкладено за термінами створення та зберігання,створені реєстри та описи документів як в паперовому так і в електронному вигляді.
Приймемо на збереження усі документи в наше архівосховище. Зручний пошук та миттєве знаходження потрібного документу завдяки спеціалізованій програмі керування архівом та штрих кодуванню коробів та документів.
Складемо за потреби докладний опис документів в коробах. Цей опис в електронному та в паперовому вигляді отримує наш Замовник і надає запити на отримання документів згідно цього опису.
Документи які передаються на зберігання до нашого архівосховища пакуються в спеціалізовані архівні короба з подвійного гофрокартону та штрих кодуються для реєстрації в програмі обліку і керування архівосховищем.
Списання документів з минулими термінами зберігання відбувається в повній відповідності з чинним законодавством. Списання документів дозволяє бухгалтерії закрити минулі періоди та зменшити обсяги документів,що зберігаються.
При прийманні на зберігання документів по звільненим працівникам підприємства ми надаємо послугу виготовлення та надання довідок для підтвердження стажу для Пенсійного Фонду. Також перевірки Пенсійного Фонду можуть проводитись на території нашої компанії з наданням всіх необхідних підтверджуючих документів з особової справи працівника. Це дозволяє значно скоротити обьем роботи для бухгалтерії замовника.
Великі обсяги документів можуть бути оцифровані і бути придатними для роботи з ними в електронному вигляді. Маючи потрібне обладнання ми відскануемо документи будь-яких форматів та обсягів,створимо електронний реєстр,проіндексуемо за потрібним для пошуку ознакам.
Згідно чинного законодавства,всі документи які стосуються найманих працівників,повинні зберігатись в узгодженому нормативними документами виді. Ми відберемо потрібні документи,сформуємо із них справи та оформимо ці справи для подальшого зберігання.
За роки роботи підприємств накопичуються великі масиви документів в різних підрозділах. Іноді виникає потреба створити реєстри та описи цих документів. Це може бути при проведенні перевірок чи судових справах. Може виникнути потреба також в копіюванні та скануванні великої кількості документів.
Відскануемо та відповідно структуруємо документи з особового складу, проіндексуемо за потрібними ознаками для пошуку документів співробітника. Маємо потрібне обладнання для сканування документів будь-яких форматів та обсягів,створимо електронний реєстр.
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку