Енергія трансформації бізнесу!
УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
З 2009р,Українська Архівна Компанія напрацювала багато діючих клієнтів в галузі енергетики та комунальних послуг населенню. Задачі з якими стикаються наші Замовники з даного сектору знаходяться зазвичай на перетині різних бізнес-процесів і це пов’язано насамперед з наявністю великих обсягів інформації як в паперовому так і в цифровому виді.
Оптимізація цих процесів та запровадження ефективної організації роботи з документами і е нашим завданням в роботі з компаніями енергетичного сектору. Компанії енергетичного сектору знаходяться в постійному пошуку та впровадженні нових джерел енергії та збереженні навколишнього середовища.
Українська Архівна Компанія допомогае вирішувати завдання трансформації бізнесу,впроваджуючи ефективні та заощадливі послуги упорядкування та обробки документів.
Зовнішнє зберігання документів дозволяє заощаджувати кошти на організації власного архівосховища, придбанні стелажів та коробів для зберігання, налагодженні та впровадженні системи та програми обліку документів, персоналі тощо. Налагоджені процеси приймання документів на зберігання,складання описів документів та справ, реєстрація відповідно в програмі управління архівом для зручного пошуку та користування потрібними документами дозволяють Український Архівній Компанії надавати послуги які відповідають всім вимогам.
Формування справ з особового складу для відділу кадрів, палітурні роботи та оформлення цих справ, складання опису справ та погодження в Державних Архівах.
Розробка та погодження в Державних Архівах Номенклатури справ Банку.
Архівне упорядкування, Списання документації з минулими термінами зберігання, складання відповідного Акту та погодження Акту в Державних Архівах.
На вимогу і потребу наших Замовників з Енергетичного та комунального сектору Українська Архівна Компанія реалізує проекти з цифрової трансформації. Створення електронних баз договорів, особових справ, інших документів е повсякденною роботою співробітників нашої компанії. Документи,що знаходяться на зберіганні в нашому архівосховищі можуть надаватися в користування як в оригіналі так і в виді скан-копій,що дозволяє заощаджувати час та кошти на транспортуванні оригіналів.
Згідно чинного законодавства,всі документи які стосуються найманих працівників,повинні зберігатись в узгодженому нормативними документами виді. Ми відберемо потрібні документи,сформуємо із них справи та оформимо ці справи для подальшого зберігання. Складаємо опис справ з особового складу.
Сформуємо справи тривалого зберігання згідно всіх вимог нормативних документів та законодавства України. Проводимо експертизу цінності документів,встановлюємо терміни зберігання та формуємо справи. За результатами складаємо опис для погодження.
Наші досвідчені штатні працівники виконають палітурні роботи згідно всіх вимог законодавства. Працюємо швидко,якісно,заощадливо. Оформимо справи тривалого,постійного зберігання,справи з особового складу.
Списання документів з минулими термінами зберігання відбувається в повній відповідності з чинним законодавством. Списання документів дозволяє бухгалтерії закрити минулі періоди та зменшити обсяги документів,що зберігаються.
Розробка Номенклатури Справ установи чи підприємства е дуже відповідальним завданням,яке в змозі виконувати тільки найбільш досвідченні фахівці архівної справи. Наші штатні архівісти з багаторічним досвідом успішно виконують ці роботи на установах найвищого рівня.
За результатами опрацювання документів в установах та організаціях, описи справ постійного та тривало зберігання, акт про вилучення до знищення документів,не внесених до Національного архівного фонду, номенклатура справ повинні пройти погодження в державних архівах,що підтвердить правильність виконання робіт.
Приймемо на збереження абонентські договори в наше архівосховище. Зручний пошук та миттєве знаходження потрібного договору завдяки спеціалізованій програмі керування архівом та штрих кодуванню коробів та документів.
Складемо за потреби докладний опис документів в коробах. Цей опис в електронному та в паперовому вигляді отримує наш Замовник і надає запити на отримання документів в користування згідно цього опису.
Скануємо великі обсяги документів. Маємо потрібне обладнання для сканування документів будь-яких форматів та обсягів,створимо електронний реєстр,проіндексуемо за потрібним для пошуку ознакам. Розробимо та впровадимо електронний архів.
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку