Набувайте конкурентної переваги за рахунок
автоматизації та оптимізації процесу роботи з
документами!
УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Наразі багато компаній знаходиться під значним тиском скорочення витрат. Карантинні обмеження змінилися запровадженням військового стану та роботою в умовах ведення бойових дій в нашій країні. Багато юридичних та аудиторських компаній розташовані в бізнес-центрах центральної частини міста,що збільшує витрати на утримання офісу. Скорочення офісних площ, переміщення в інші локації потребують оптимізації процесу обробки та зберігання документів. Наші сервіси допоможуть Вам захистити Ваші інтереси та інтереси Ваших клієнтів, завжди залишатись конкурентоздатними за рахунок скорочення витрат. Досвід Української Архівної Компанії дозволяє вирішувати будь-які завдання в сфері документообігу та архівування.
Зовнішнє зберігання документів дозволяє заощаджувати кошти на організації власного архівосховища, придбанні стелажів та коробів для зберігання, налагодженні та впровадженні системи та програми обліку документів, персоналі тощо. Налагоджені процеси приймання документів на зберігання,складання описів документів та справ, реєстрація відповідно в програмі управління архівом для зручного пошуку та користування потрібними документами дозволяють Український Архівній Компанії надавати послуги які відповідають всім Вашим вимогам та потребам Ваших клієнтів.
За багато років діяльності наші Замовники серед юридичних та аудиторських компаній накопичують багато документації за минулі роки. Аудиторські компанії на додачу ще і мають справу з документами своїх клієнтів і це зазвичай дуже велика кількість.
Маємо великий досвід в проведенні процедур списання та знищення Ваших документів та документів ваших клієнтів. Формування справ з особового складу для відділу кадрів, палітурні роботи та оформлення цих справ, складання опису справ та Акту про виділення до Знищення, погодження в Державних Архівах.
Юридичні та аудиторські компанії зазвичай супроводжують своїх клієнтів при процедурах ліквідації та реорганізації. При виконанні цих процедур завжди постане питання зняття юридичної особи клієнта з обліку державним реєстратором.
Процедура ліквідації юридичної особи передбачає отримання архівної довідки від Державного Архіву за місцем реєстрації. Архівна довідка видається при проведенні процедур впорядкування документів та в першу чергу впорядкування справ з особового складу та погодження Опису справ з особового складу. Таким чином,держава переконується,що документи які повинні зберігатися 75 років,упорядковані відповідним чином і передані до зберігання до Державного трудового архіву, архівному підрозділу райради чи правонаступнику юридичної особи.
Українська Архівна Компанія також зберігає документи після ліквідації підприємств та надає довідки для Пенсійного Фонду.
Списання документів з минулими термінами зберігання відбувається в повній відповідності з чинним законодавством. Списання документів дозволяє бухгалтерії закрити минулі періоди та зменшити обсяги документів,що зберігаються. Організуємо процес вивозу документів на знищення.
Згідно чинного законодавства,всі документи які стосуються найманих працівників,повинні зберігатись в узгодженому нормативними документами виді. Ми відберемо потрібні документи,сформуємо із них справи та оформимо ці справи для подальшого зберігання.
За результатами опрацювання документів в установах, описи справ постійного та тривало зберігання, акт про вилучення до знищення документів, номенклатура справ повинні пройти погодження в державних архівах,що підтвердить правильність виконання робіт.
В разі ліквідації підприємства виконуємо весь комплекс робіт з упорядкування документів,складанні потрібних описів та актів,погодженні в державних архівах. По завершенні робіт отримуємо архівну довідку для знаття юридичної особи з реєстрації.
Приймемо документи на зберігання до свого архівосховища. Зберігання відбувається в архівних коробах,на висотних стелажах,короби та папки штрих кодовані, внесені в спеціалізовану програму керування архівом. Миттєвий пошук та надання потрібного документу.
Упакуємо документи підприємства в спеціалізовані архівні короби. Це дозволяє заощаджувати місце для зберігання документів та навести лад і структурувати наявні документи. Створимо реєстри та при потребі описи відповідних документів,які будуть зберігатися.
За роки роботи підприємств накопичуються великі масиви документів в різних підрозділах. Іноді виникає потреба створити реєстри та описи цих документів. Це може бути при проведенні перевірок чи судових справах. Може виникнути потреба також в копіюванні та скануванні великої кількості документів.
Скануємо великі обсяги документів. Маємо потрібне обладнання для сканування документів будь-яких форматів та обсягів,створимо електронний реєстр,проіндексуемо за потрібним для пошуку ознакам. Розробимо та впровадимо електронний архів.
При прийманні на зберігання документів з особового складу підприємств які пройшли процедуру ліквідації, УАК надає послугу пошуку відповідних документів в архівосховищі по особі працівника ліквідованого підприємства та виготовленні в узгодженій формі довідки для Пенсійного Фонду для підтвердження трудового стажу та розміру заробітної плати.
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку