УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Українська Архівна Компанія на протязі вже більш ніж 10 років надає послуги введення даних та створення баз даних нашими операторами та займає ладуючи позиції в веденні та обробці даних.
Наша компанія розробила та успішно реалізувала цілу низку рішень для державних та приватних організацій та компаній. Акуратність введення,індивідуальний підхід та якість виконуемих робіт – це і е головні чинники чому нас обирають в якості партнера з введення та обробці даних.
Прикладами використання введення та обробки даних е:
Украинская Архивная Компания надає послугу централізованого введення страхових полісів
Покращуючи ефективність бізнес-процесів,страхові компанії централізують процес введення в базу страхових полісів я в 1С так і в спеціалізовані програми обліку. Оператори УАК можуть зробити це краще,швидше та більш дешево ніж власні співробітники страхової компанії.
Базуючись на багатолітньому досвіді з архівної обробки та зберіганню документів,наші фахівці виконують проекти зі складання реєстрів та описів бухгалтерських та кадрових документів. Ми працюємо з компаніями для яких важливе надання повного реєстру документів згідно з погодженими ознаками – фінансовими компаніями, колл-центрами, логістичними компаніями, торгівельними мережами,тощо.
Реєстри податкових накладних, рахунків-фактур, особових справ співробітників,договорів всіх видів – ми зробимо все акуратно, та в обумовлені терміни.
Низька вартість виконання робіт
Контроль процесу та результату
Контроль якості
Дотримання термінів
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку