Дозвольте Вашим проектам рухатись вперед з
повним спектром паперових та цифрових рішень
від УАК!
УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Великі проекти які відбуваються в різних місцях,з численними підрядниками,в різноманітних умовах. Це все створює зазвичай великі обсяги документації всіх видів та форматів. Численні співробітники які потребують доступу до цих документів з самих різноманітних куточків. Українська Архівна Компанія працює вже 14 років з нашими Замовниками з сектору Проектування,Будівництва та Інжинірингу. Ми надаємо рішення які дозволяють заощаджувати великі кошти, отримувати всю потрібну документацію в потрібний час та оптимізувати бізнес-процеси. Ми маємо досвід, технологію та інфраструктуру для того,щоб вирішувати ці завдання.
Зовнішнє зберігання документів дозволяє заощаджувати кошти на організації власного архівосховища, придбанні стелажів та коробів для зберігання, налагодженні та впровадженні системи та програми обліку документів, персоналі тощо. Налагоджені процеси приймання документів на зберігання,складання описів документів та справ, реєстрація відповідно в програмі управління архівом для зручного пошуку та користування потрібними документами дозволяють Український Архівній Компанії надавати послуги які відповідають всім вимогам.
За багато років діяльності наші Замовники з сектору Будівництва та Проектування накопичують багато документації за минулі роки і виконані проекти що мае бути списана та знищена.
Маємо великий досвід в проведенні процедур списання та знищення відповідних документів. Формування справ з особового складу для відділу кадрів, палітурні роботи та оформлення цих справ, складання опису справ та Акту про виділення до Знищення, погодження в Державних Архівах.
Розробляємо та погоджуємо в Державних Архівах Номенклатури справ великих компаній.
На вимогу і потребу наших Замовників з проектного,інжинірингового та будівельного сектору Українська Архівна Компанія реалізує проекти з цифрової трансформації. Створення електронних баз договорів, особових справ, проектно-дозвільної документації е повсякденною роботою співробітників нашої компанії.
З окремих документів створимо цілісні електронні архіви документів. Документи,що знаходяться на зберіганні в нашому архівосховищі також можуть надаватися в користування як в оригіналі так і в виді скан-копій,що дозволяє заощаджувати час та кошти на транспортуванні оригіналів.
Згідно чинного законодавства,всі документи які стосуються найманих працівників,повинні зберігатись в узгодженому нормативними документами виді. Ми відберемо потрібні документи,сформуємо із них справи та оформимо ці справи для подальшого зберігання. Складаємо опис справ з особового складу.
Відскануемо та відповідно структуруємо документи з особового складу, відповідно проіндексуемо за потрібними ознаками для пошуку документів співробітника. Маємо потрібне обладнання для сканування документів будь-яких форматів та обсягів,створимо електронний реєстр.
Відскануемо проектно-дозвільну документацію до кожного проекту та відповідно локації. За потрібними ознаками проведемо індексацію документів для подальшого пошуку. Створимо гіперпосилання на скан-копіі чи завантажимо в програму електронного архіву.
Списання документів з минулими термінами зберігання відбувається в повній відповідності з чинним законодавством. Списання документів дозволяє бухгалтерії закрити минулі періоди та зменшити обсяги документів,що зберігаються.
Розробка Номенклатури Справ установи чи підприємства е дуже відповідальним завданням,яке в змозі виконувати тільки найбільш досвідченні фахівці архівної справи. Наші штатні архівісти з багаторічним досвідом успішно виконують ці роботи на установах найвищого рівня.
За результатами опрацювання документів в установах та організаціях, описи справ постійного та тривало зберігання, акт про вилучення до знищення документів,не внесених до Національного архівного фонду, номенклатура справ повинні пройти погодження в державних архівах,що підтвердить правильність виконання робіт.
Приймемо на збереження проектну та іншу документацію в наше архівосховище. Зручний пошук та миттєве знаходження потрібного проекту та документа завдяки спеціалізованій програмі керування архівом та штрих кодуванню коробів та документів.
Складемо за потреби докладний опис документів в коробах. Цей опис в електронному та в паперовому вигляді отримує наш Замовник і надає запити на отримання документів в користування згідно цього опису.
За роки роботи підприємств накопичуються великі масиви документів в різних підрозділах. Іноді виникає потреба створити реєстри та описи цих документів. Це може бути при проведенні перевірок чи судових справах. Може виникнути потреба також в копіюванні та скануванні великої кількості документів.
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку