УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Мережа приватних клінік ДОБРОБУТ відома всім своїми високими стандартами обслуговування та організації бізнес-процесів. Налічує велику кількість медичних закладів та центральний офіс компанії. За роки діяльності доєднала до себе приватну клініку БОРИС та мережу ДОКТОР СЕМ.
Велика кількість паперових документів створюється в процесі роботи та обслуговування пацієнтів. В першу чергу це медичні картки пацієнтів та форми прийому пацієнтів. Щоденно це дуже великі обсяги. І якщо архівне упорядкування бухгалтерії та відділу кадрів здійснюється наявними штатними фахівцями то організація архіву документів – завдання зовнішнього постачальника послуг.
Скорочення витрат на обробку та зберігання архіву паперових документів, зменшення об’єму документів, – завдання які були поставлені перед Українською Архівною Компанією.
Починаючи з 2016 року Українська Архівна Компанія є постачальником послуг і партнером мережі клінік ДОБРОБУТ.
На той час вже були накопичені великі об’єми документів які знаходились часом в непередбачених для зберігання приміщеннях. Спочатку УАК почала з того, що почала переміщувати архів документів яких накопичилась велика кількість до свого архівосховища. Часом вивозили документи вантажними 20-тоними фурами.
Паралельно до переміщення архіву документів потрібно було налагодити їх приймання в архівосховищі, сортування та складання реєстрів та описів.
Задля скорочення витрат нашого замовника УАК організував процес збирання, отримання,перевірки та зберігання документів. Щомісяця ми вивозимо документи з різних відокремлених підрозділів клієнта та віддалених локацій до нашого архівосховища.
Треба зазначити,що приймання документів з клінік пов’язано зі складанням опису всіх медичних карт пацієнта чи медичних справ,накопичених за відповідний час. Ми ших-кодуємо і вносимо в програму обліку кожну справу чи карту для того,щоб в подальшому можна було відразу знаходити їх за запитом.
Після реєстрації в програмі керування архівом та штрих-кодування документи зберігаються в архівосховищі УАК, що дозволяє заощаджувати великі кошти на зберігання та роботу з цими документами в подальшому.
Послуги продовжують надаватись.
Скорочення витрат на зберігання документів.
Скорочення витрат на користування документами.
Завжди швидкий пошук потрібного документу в архіві.
Своєчасне списання та знищення документів згідно законодавства.
Зменшення наявного документообігу в відділі кадрів.
Економія робочого часу працівників компанії-замовника.