Реалізовані проєкти

Мережа клінік “ДОБРОБУТ”
Перша в Україні мережа приватних клінік, яка працює за сучасними
стандартами якості

УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ

Ми працюємо з документами. З 2009 р.
  • ЗАВДАННЯ

    Мережа приватних клінік ДОБРОБУТ відома всім своїми високими стандартами обслуговування та організації бізнес-процесів. Налічує велику кількість медичних закладів та центральний офіс компанії. За роки діяльності доєднала до себе приватну клініку БОРИС та мережу ДОКТОР СЕМ.
    Велика кількість паперових документів створюється в процесі роботи та обслуговування пацієнтів. В першу чергу це медичні картки пацієнтів та форми прийому пацієнтів. Щоденно це дуже великі обсяги. І якщо архівне упорядкування бухгалтерії та відділу кадрів здійснюється наявними штатними фахівцями то організація архіву документів – завдання зовнішнього постачальника послуг.
    Скорочення витрат на обробку та зберігання архіву паперових документів, зменшення об’єму документів, – завдання які були поставлені перед Українською Архівною Компанією.

  • РЕАЛІЗАЦІЯ

    Починаючи з 2016 року Українська Архівна Компанія є постачальником послуг і партнером мережі клінік ДОБРОБУТ.
    На той час вже були накопичені великі об’єми документів які знаходились часом в непередбачених для зберігання приміщеннях. Спочатку УАК почала з того, що почала переміщувати архів документів яких накопичилась велика кількість до свого архівосховища. Часом вивозили документи вантажними 20-тоними фурами.
    Паралельно до переміщення архіву документів потрібно було налагодити їх приймання в архівосховищі, сортування та складання реєстрів та описів.
    Задля скорочення витрат нашого замовника УАК організував процес збирання, отримання,перевірки та зберігання документів. Щомісяця ми вивозимо документи з різних відокремлених підрозділів клієнта та віддалених локацій до нашого архівосховища.
    Треба зазначити,що приймання документів з клінік пов’язано зі складанням опису всіх медичних карт пацієнта чи медичних справ,накопичених за відповідний час. Ми ших-кодуємо і вносимо в програму обліку кожну справу чи карту для того,щоб в подальшому можна було відразу знаходити їх за запитом.
    Після реєстрації в програмі керування архівом та штрих-кодування документи зберігаються в архівосховищі УАК, що дозволяє заощаджувати великі кошти на зберігання та роботу з цими документами в подальшому.
    Послуги продовжують надаватись.

  • ВИГОДА

    Скорочення витрат на зберігання документів.

    Скорочення витрат на користування документами.

    Завжди швидкий пошук потрібного документу в архіві.

    Своєчасне списання та знищення документів згідно законодавства.

    Зменшення наявного документообігу в відділі кадрів.

    Економія робочого часу працівників компанії-замовника.

Наші послуги

Безкоштовна консультація

Підписка на розсилку

Безкоштовна консультація






    Дякуємо!

    Вашу заявку успішно відправлено!

    На головну