УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Мережа медичних центрів репродуктивної медицини МАТИ та ДИТИНА приймає велику кількість
пацієнтів та проводить великі об’єми досліджень, що тягне за собою відповідно накопичення архіву
паперових документів. Як і кожна велика медична установа мережа центрів та її центральний офіс
налічують велику кількість персоналу, що також відповідно впливає на кількість кадрової
документації.
Починаючи з 2016 року Українська Архівна Компанія є постачальником архівних послуг мережі клінік МАТИ та ДИТИНА.
Перші проєкти були реалізовані з архівного упорядкування документів, що означає формування
справ з особового складу з наявних кадрових документів. Ці справи були сформовані згідно вимог
законодавства, оформлені відповідним образом, опис справ був погоджено в державному архіві.
Також було складено акт про виділення до знищення документів з минулим терміном зберігання, що також погоджується в державному архіві. Це був початок процесів з наведення ладу з наявними
документами і ця процедура з того часу неодноразово повторюється з деякою періодичністю. Списані документи відповідно підлягають знищенню.
В 2020 році постало питання того, що наявні можливості зберігання паперових документів не
відповідають їх кількості. Стрімке зростання числа клінік мережі та кількості пацієнтів вимагав
організації зберігання документів на відповідному рівні. Було прийнято рішення з переміщення
архіву паперових документів до архівосховища УАК з відповідним складанням реєстрів та описів.
Як завжди в роботі з медичними закладами дуже важливо складати опис та реєструвати в системі
кожну медичну карту та кожного окремого пацієнта. Після реєстрації в програмі керування архівом та штрих-кодування документи зберігаються в архівосховищі УАК, що дозволяє заощаджувати великі кошти на зберігання та роботу з цими документами в подальшому.
Ми вивозимо документи з усіх наявних медичних центрів до нашого архівосховища.
Послуги продовжують надаватись.
Скорочення витрат на зберігання документів.
Завжди швидкий пошук потрібного документу в архіві.
Своєчасне списання та знищення документів згідно законодавства.
Зменшення наявного документообігу в відділі кадрів.
Погоджені акти та описи в держ. архівах. Полегшено проходження перевірок.
Економія робочого часу працівників компанії-замовника.