Реалізовані проєкти

Девелоперська компанія UDP
Провідний девелопер нерухомості, що працює на ринку України більше 20
років

УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ

Ми працюємо з документами. З 2009 р.
  • ЗАВДАННЯ

    Девелоперська компанія UDP відома своїми численними проектами з забудови Києва та створенні інноваційних проектів в сферах освітницької діяльності, зеленої енергетики, інвестицій в високі технології та IT-сектор.
    В зв’язку з наявністю численних проектів та проектних робот та створення проектно-дозвільної документації для виконання цих проектів, накопичуються великі масиви документів – креслень, дозволів,таке інше.
    Було прийнято рішення систематизувати вся ці документи з окремого напрямку діяльності, створити реєстри та описи цих документів, оцифрувати їх та створити електронний архів цих документів в розрізі окремих проектів. А паперові систематизовані документи передати на зберігання для оптимізації використання наявних приміщень та скороченні витрат.

  • РЕАЛІЗАЦІЯ

    Отримавши замовлення на виконання робіт, УАК транспортувала наявні документи до свого офісу оцифровки. Документи були в першу чергу структуровані відповідно до окремих проектів та обьектів в цих проектах.
    Були створені реєстри до кожного окремого обьекту в проекті, та систематизовані згідно потрібних ознак та структури. Створені пакети документів були готові до оцифровки.
    В подальшому пройшло сканування всіх наявних до проектів документів. Документи були усіх форматів від А4 до А0. Це була проктно-дозвільна документація, креслення,та інші типи документів. Після сканування створювалися потрібні імена файлів та проводилася часткова індексація окремих документів для подальшого пошуку.
    Згідно розробленої структури каталогу був створений формат електронного архіву документів для імпорту готових скан-копій та файлів з індексацією.
    Після оцифровки всі документи були упаковані в архівні короба в відповідності до окремих проектів, проштрихкодовані та відправлені на зберігання до архівосховища УАК.

  • ВИГОДА

    Скорочення витрат на зберігання документів.

    Оптимізація масиву документів що зберігаються.

    Наявність реєстру всіх документів по окремими проектам та обьектам.

    Наявність електронного архіву проктно-дозвільної документації.

    Скорочення витрат на пошук та роботу з потрібними документами

Наші послуги

Безкоштовна консультація

Підписка на розсилку

Безкоштовна консультація






    Дякуємо!

    Вашу заявку успішно відправлено!

    На головну