Надійно збережемо Вашу інформацію
та захистимо дані
УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Архівне упорядкування, Списання документації з минулими термінами зберігання, складання відповідного Акту та погодження Акту в Державних Архівах.
Формування справ з особового складу для відділу кадрів, палітурні роботи та оформлення цих справ, складання опису справ та погодження в Державних Архівах.
Розробка та погодження в Державних Архівах Номенклатури справ компанії.
Процедура ліквідації юридичної особи передбачає отримання архівної довідки від Державного Архіву за місцем реєстрації. Ця архівна довідка надається держреестратору в закінченні процедури,після чого він мае змогу зняти відповідну юридичну особу з реєстрації.
Архівна довідка видається при проведенні процедур впорядкування документів та в першу чергу впорядкування справ з особового складу та погодження Опису справ з особового складу. Таким чином,держава переконується,що документи які повинні зберігатися 75 років,упорядковані відповідним чином і передані до зберігання до Державного трудового архіву, архівному підрозділу райради чи правонаступнику юридичної особи.
Українська Архівна Компанія також мае право зберігати документи після ліквідації підприємства та надавати довідки для Пенсійного Фонду.
Позаофісне зберігання документів дозволяє заощаджувати великі кошти на організації власного архіву,системі контролю знаходження та опрацюванні документів,організації бізнес-процесу користування документацією.
Налагоджені процеси приймання документів на зберігання,складання описів документів та справ, реєстрація відповідно в програмі управління архівом для зручного пошуку та користування потрібними документами дозволяють Український Архівній Компанії надавати послуги які відповідають всім вимогам галузі.
Малим та середнім підприємствам не доцільно тримати в штаті власних архівних працівників. Набагато вигідніше залучати позашататних фахівців до виконання конкретних завдань з упорядкування документів та наведенні ладу з документами підприємства.
За багато років діяльності підприємств накопичуються великі масиви документів які потребують структурування та каталогізації. Створення реєстрів,описів,розкладання по справам та пакування відповідно до заданих ознак. Маючи відповідну кваліфікацію та досвід виконання відповідних робіт,наші співробітники виконають роботи на місці швидко та якісно.
Списання документів з минулими термінами зберігання відбувається в повній відповідності з чинним законодавством. Списання документів дозволяє бухгалтерії закрити минулі періоди та зменшити обсяги документів,що зберігаються. Організуємо процес вивозу документів на знищення.
Згідно чинного законодавства,всі документи які стосуються найманих працівників,повинні зберігатись в узгодженому нормативними документами виді. Ми відберемо потрібні документи,сформуємо із них справи та оформимо ці справи для подальшого зберігання.
Сформовані справи тривалого зберігання та з особового складу,за потреби також інші документи ,оформлюються відповідно вимог наказів та розпоряджень з діловодства в обкладинки з картону та проклеюються лідеріном.
За результатами опрацювання документів в установах, описи справ постійного та тривало зберігання, акт про вилучення до знищення документів, номенклатура справ повинні пройти погодження в державних архівах,що підтвердить правильність виконання робіт.
В разі ліквідації підприємства виконуємо весь комплекс робіт з упорядкування документів,складанні потрібних описів та актів,погодженні в державних архівах. По завершенні робіт отримуємо архівну довідку для знаття юридичної особи з реєстрації.
Скануємо великі обсяги документів. Відскануемо та відповідно структуруємо документи з особового складу, відповідно проіндексуемо за потрібними ознаками для пошуку документів співробітника Маємо потрібне обладнання для сканування документів будь-яких форматів та обсягів,створимо електронний реєстр.
Приймемо документи на зберігання до свого архівосховища. Зберігання відбувається в архівних коробах,на висотних стелажах,короби та папки штрих кодовані, внесені в спеціалізовану програму керування архівом. Миттєвий пошук та надання потрібного документу.
Упакуємо документи підприємства в спеціалізовані архівні короби. Це дозволяє заощаджувати місце для зберігання документів та навести лад і структурувати наявні документи. Створимо реєстри та при потребі описи відповідних документів,які будуть зберігатися.
За роки роботи підприємств накопичуються великі масиви документів в різних підрозділах. Іноді виникає потреба створити реєстри та описи цих документів. Це може бути при проведенні перевірок чи судових справах. Може виникнути потреба також в копіюванні та скануванні великої кількості документів.
Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.
Залишити заявку