Малий та середній бізнес

Надійно збережемо Вашу інформацію
та захистимо дані

Тисячі малих та середніх клієнтів вже користуються перевагами співпраці з УАК!

УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ

Ми працюємо з документами. З 2009 р.

Вирішуємо задачі

Архівне упорядкування, Списання документації з минулими термінами зберігання, складання відповідного Акту та погодження Акту в Державних Архівах.

Формування справ з особового складу для відділу кадрів, палітурні роботи та оформлення цих справ, складання опису справ та погодження в Державних Архівах.

Розробка та погодження  в Державних Архівах Номенклатури справ  компанії.

Процедура ліквідації юридичної особи передбачає отримання архівної довідки від Державного Архіву за місцем реєстрації. Ця архівна довідка надається держреестратору в закінченні процедури,після чого він мае змогу зняти відповідну юридичну особу з реєстрації.

Архівна довідка видається при проведенні процедур впорядкування документів та в першу чергу впорядкування справ з особового складу та погодження Опису справ з особового складу. Таким чином,держава переконується,що документи які повинні зберігатися 75 років,упорядковані відповідним чином і передані до зберігання до Державного трудового архіву, архівному підрозділу райради чи правонаступнику юридичної особи. 

Українська Архівна Компанія також мае право зберігати документи після ліквідації підприємства та надавати довідки для Пенсійного Фонду.

Позаофісне  зберігання документів дозволяє заощаджувати великі кошти на організації власного архіву,системі контролю знаходження та опрацюванні документів,організації бізнес-процесу користування документацією.

Налагоджені процеси приймання документів на зберігання,складання описів документів та справ, реєстрація відповідно в програмі управління архівом для зручного пошуку та користування потрібними документами дозволяють Український Архівній Компанії надавати послуги які відповідають всім вимогам галузі.

Малим та середнім підприємствам не доцільно тримати  в штаті власних архівних працівників. Набагато вигідніше залучати позашататних фахівців до виконання конкретних завдань з упорядкування документів та наведенні ладу з документами підприємства.

За багато років діяльності підприємств накопичуються великі масиви документів які потребують структурування та каталогізації. Створення реєстрів,описів,розкладання по справам та пакування відповідно до заданих ознак. Маючи відповідну кваліфікацію та досвід виконання відповідних робіт,наші співробітники виконають роботи на місці швидко та якісно.

Комплекс робіт

Запросити консультацію

Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.

(044) 207 43 32

Залишити заявку

Підписка на розсилку

Безкоштовна консультація






    Дякуємо!

    Вашу заявку успішно відправлено!

    На головну