Рітейл та Торгівельні мережі

Ми займемося Вашими документами, а Ви
займетесь бізнесом!

Заощадимо витрати на обробку та зберігання документів та забезпечимо
необхідними даними!

УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ

Ми працюємо з документами. З 2009 р.

Вирішуємо задачі

Підприємства рітейлу та мережі роздрібної торгівлі в силу специфіки своєї діяльності створюють великі обсяги документів. Це великі обсяги товарно-транспортних накладних, податкових накладних, рахунків, актів,тощо.  Окрім цього великий штат продавців та співробітників мережі генерує великі обсяги кадрової документації. Ці документи накопичуються  в офісах та підрозділах компаній та вимагають значних витрат як людського так і матеріального ресурсу.

Українська Архівна Компанія надає рішення які дозволять значно скоротити витрати як на роботу з документами так і на їх зберігання та подальше використання чи знищення. Також ми оптимізуємо Вашу роботу з потрібними даними як в паперовому так і в електронному вигляді. 

Економія коштів повинна проводитись в частині скорочення обьему паперових документів за рахунок списання та знищення, формування справ із розрізнених документів та відповідного оформлення цих справ. Наступний крок це оптимізація процесу зберігання залишившихся паперових документів. І вже після цього впровадження електронної трансформації паперових документів в електронний вигляд. 

Процедури списання та знищення документів регламентовані відповідними законами та нормативними актами.  Для виконання цих процедур потрібно провести на місці роботи з документами. Цим займаються наші фахівці з багаторічним досвідом виконання цих робіт.

Архівне упорядкування, Списання документації з минулими термінами зберігання, складання відповідного Акту та погодження Акту в Державних Архівах.

Формування справ з особового складу для відділу кадрів, палітурні роботи та оформлення цих справ, складання опису справ та погодження в Державних Архівах.

Зовнішнє зберігання документів  дозволяє заощаджувати кошти на організації власного архівосховища, придбанні стелажів та коробів для зберігання, налагодженні та впровадженні системи та програми обліку документів, персоналі тощо. Налагоджені процеси приймання документів на зберігання,складання описів документів та справ, реєстрація відповідно в програмі управління архівом для зручного пошуку та користування потрібними документами дозволяють Український Архівній Компанії надавати послуги які відповідають всім вимогам.

При проходженні перевірок податковими та іншими контролюючими органами нашим клієнтам більш не потрібно скеровувати багато власного персоналу на пошук потрібних документів, витрачати робочий час  всіх задіяних підрозділів. Достатньо надати нам заявку на надання потрібних документів і Ви отримаєте їх з нашого архівосховища. 

На вимогу і потребу наших Замовників з рітейлу  Українська Архівна Компанія реалізує проекти з цифрової трансформації. Створення електронних баз договорів, особових справ, інших документів е повсякденною роботою співробітників нашої компанії. Документи,що знаходяться на зберіганні в нашому архівосховищі можуть надаватися в користування як в оригіналі так і в виді скан-копій,що дозволяє заощаджувати час та кошти на транспортуванні оригіналів.

Окремою послугую е створення різноманітних баз даних коли співробітники нашої компанії переносять вручну дані з паперових носіїв інформації в електроні таблиці чи бази. Це може мате місце при обробці паперових анкет програм лояльності, різноманітних опитуваннях чи створенні електронних реєстрів документів. Всюди де потрібно введення даних, ми скоротимо витрати та час обробки.

Комплекс робіт

Наші клієнти

Запросити консультацію

Більше інформації ви можете отримати, якщо залишите заявку або зв'яжетесь з нами за контактами.

(044) 207 43 32

Залишити заявку

Підписка на розсилку

Безкоштовна консультація






    Дякуємо!

    Вашу заявку успішно відправлено!

    На головну