УКРАЇНСЬКА АРХІВНА КОМПАНІЯ
Відома аудиторська компанія BDO Україна на протязі багатьох років обслуговує діяльність своїх численних замовників в галузі аудиту,бух обліку та консалтингу. Діяльність відбувається в декількох офісах в Дніпрі та Києві. Відповідно до специфіки бізнесу компанії, в процесі роботи накопичуються великі обсяги документів як самої компанії так і ії замовників.
Завданням перед УАК було приведення всієї наявної документації у відповідність до вимог законодавства та скорочення витрат на зберігання документів.
Проведення робіт з кадровою документацією, списання та знищення документів з минулими термінами зберігання, складання описів та реєстрів документів та оптимізація зберігання масиву документів.
Відповідно до завдання, наші фахівці почали працювати в офісах BDO в Дніпрі та Києві над наявними документами. Архівісти компанії спочатку формували справи з особового складу та тривалого зберігання. Проводилася експертиза цінності наявних документів та встановлювалися терміни зберігання у відповідності до норм чинного законодавства.
Паралельно з цим помічники архівістів складали реєстри наявних документів та сортували іх у відповідності потрібним ознакам. Були складені описи справ тривалого зберігання та особового складу, акт про вилучення до знищення документів з минулими термінами зберігання. Ці документи були погодженні в Державних архівах та залишилися у замовника. Списані документи були знищенні.
Після проведення цих робіт вже було зрозуміло які документи повинні в подальшому зберігатись. Таким чином, було зменшено обсяги документів для зберігання,а ті документи які залишалися були акуратно сформовані та придатні для упаковки в архівні короба.
Після упаковки наявних документів, були складені описи до кожного коробу, короби та справи були штрих кодовані та інформація про документи завантажена в програму керування архівом. Короби з документами УАК відвантажила до свого архівосховища де вони і зберігаються в подальшому. При потребі документи надаються в користування протягом одного дня.
Послуги продовжують надаватись.
Скорочення витрат на зберігання документів.
Оптимізація масиву документів що зберігаються.
Наведення ладу у документації та погодження в Державних Архівах.
Наявність всіх описів документів.
Скорочення витрат на подальше користування документами.
Знищення зайвих масивів документів.